Meghaladott értékesítési módszerek
Ahhoz, hogy tudja mi történik a cégében, folyamatos egyeztetéseken kell részt vennie?
Sosem annyiból áll, hogy egy gombnyomással megkapunk minden szükséges információt. De a folyamat mentén rögzített és rendszerezett adatok nélkül (meg)érzések, vélemények és akaratok mentén tud csak döntést hozni és végrehajtani a szervezetünk. Ez nem fenntartható.
Az eszközök, rendszerek használata nem lehet öncélú. A változást és a változási képességet kell támogatniuk. Hányszor akadt már el innováció amiatt, hogy nem volt rendszerrel keretbe helyezve és támogatva? Mi rendszeresen találkozunk ilyen történetekkel.
Sokszor a rendszerben benne lévő embereknek nincs idejük, energiájuk arra, hogy megújítsák, fejlesszék azt. Ezért akadnak meg azok a fejlesztések, amelyek versenyképesen tartják értékesítési folyamatainkat.
Ha úgy érzi, hogy ilyen téren lenne szükség fejlesztésre a cég értékesítésében, keressen minket bátran!
Ilyenkor sok esetben az első kérdésünk az, hogy:
Van-e CRM rendszer?
De vigyázzunk, mert maga csak egy CRM rendszer megléte önmagában nem biztosíték arra, hogy az értékesítés automatizáltan működik. A rendszer csak egy eszköz, ami a változást és a fejlődést támogatja. Támogatni meg csak akkor tudja, ha a naprakész és strukturált információval tartjuk életben. A gépezet minden tagjának látnia kell a helyét a folyamatban és meg kell tapasztalnia, hogy milyen értékhez segíti a szervezetet, ha az adminisztrációs feladatokat is következetesen elvégzi.
Amennyiben elakadt a CRM rendszer felépítésében, implementálásában, vagy pont most gondolkodik egy ilyen lépésen, keressen minket bizalommal!
De az értékesítés támogatásnak nem csak informatikai eszközei vannak. Kimagasló eredményeket lehet elérni a delegálással, felhatalmazással, hibázási lehetőség megadásával is!
Ehhez a folyamathoz kell a vezetőség, az informatika, a sales vezető és egy HR Business Partner támogatása is. Mi az utóbbi 2 szerepkört tudjuk helyettesíteni vagy támogatni.