Meghaladott értékesítési módszertanok

Meghaladott értékesítési módszerek

Publikálva:
2022.11.09.
Írta:
Török Balázs
Olvasási idő:
1 perc 30 másodperc

Ahhoz, hogy tudja mi történik a cégében, folyamatos egyeztetéseken kell részt vennie?

Sosem annyiból áll, hogy egy gombnyomással megkapunk minden szükséges információt. De a folyamat mentén rögzített és rendszerezett adatok nélkül (meg)érzések, vélemények és akaratok mentén tud csak döntést hozni és végrehajtani a szervezetünk. Ez nem fenntartható.  

Az eszközök, rendszerek használata nem lehet öncélú. A változást és a változási képességet kell támogatniuk. Hányszor akadt már el innováció amiatt, hogy nem volt rendszerrel keretbe helyezve és támogatva? Mi rendszeresen találkozunk ilyen történetekkel.  

Sokszor a rendszerben benne lévő embereknek nincs idejük, energiájuk arra, hogy megújítsák, fejlesszék azt. Ezért akadnak meg azok a fejlesztések, amelyek versenyképesen tartják értékesítési folyamatainkat.  

Ha úgy érzi, hogy ilyen téren lenne szükség fejlesztésre a cég értékesítésében, keressen minket bátran!

Ilyenkor sok esetben az első kérdésünk az, hogy:

Van-e CRM rendszer?  

De vigyázzunk, mert maga csak egy CRM rendszer megléte önmagában nem biztosíték arra, hogy az értékesítés automatizáltan működik. A rendszer csak egy eszköz, ami a változást és a fejlődést támogatja. Támogatni meg csak akkor tudja, ha a naprakész és strukturált információval tartjuk életben. A gépezet minden tagjának látnia kell a helyét a folyamatban és meg kell tapasztalnia, hogy milyen értékhez segíti a szervezetet, ha az adminisztrációs feladatokat is következetesen elvégzi.  

Amennyiben elakadt a CRM rendszer felépítésében, implementálásában, vagy pont most gondolkodik egy ilyen lépésen, keressen minket bizalommal!

De az értékesítés támogatásnak nem csak informatikai eszközei vannak. Kimagasló eredményeket lehet elérni a delegálással, felhatalmazással, hibázási lehetőség megadásával is!

Ehhez a folyamathoz kell a vezetőség, az informatika, a sales vezető és egy HR Business Partner támogatása is. Mi az utóbbi 2 szerepkört tudjuk helyettesíteni vagy támogatni.  

Írja meg, miben segíthetünk!

Az Inflexion Kft. elkötelezett az Ön adatainak védelme és tiszteletben tartása mellett, és az Ön személyes adatait csak fiókja kezeléséhez, valamint a tőlünk kért termékek és szolgáltatások biztosításához használjuk fel. Időről időre szeretnénk felvenni Önnel a kapcsolatot termékeinkkel és szolgáltatásainkkal, valamint egyéb olyan tartalmakkal kapcsolatban, amelyek érdekesek lehetnek az Ön számára. Ha hozzájárul ahhoz, hogy e célból felvegyük Önnel a kapcsolatot, kérjük, jelölje be az alábbiakat, és mondja el, hogyan szeretné, hogy kapcsolatba lépjünk Önnel:
A kért tartalom biztosításához tárolnunk és feldolgoznunk kell az Ön személyes adatait. Ha hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait e célból tároljuk, kérjük, jelölje be az alábbi jelölőnégyzetet.
Ezekről a kommunikációkról bármikor leiratkozhat. Ha többet szeretne megtudni a leiratkozásról, adatvédelmi gyakorlatunkról, valamint arról, hogy miként vagyunk elkötelezve az Ön adatainak védelme és tiszteletben tartása mellett, tekintse át Adatvédelmi szabályzatunkat.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.